مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 16:452023-08-15ورزشي

نقش تشکل ها در نقشه مهندسی فرهنگی گیلان دیده شود


مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان، از تشکل ها خواست در پیاده سازی نقشه مهندسی فرهنگی استان کمک کار باشند و گفت: در نقشه مهندسی فرهنگی استان نقش تشکل ها و گروه های مردمی حتما دیده شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان، از تشکل ها خواست در پیاده سازی نقشه مهندسی فرهنگی استان کمک کار باشند و گفت: در نقشه مهندسی فرهنگی استان نقش تشکل ها و گروه های مردمی حتما دیده شود.

محمدمهدی نیازمند در حاشیه افتتاح نمایشگاه مشارکت های اجتماعی که با 10 غرفه در پارک سبزه میدان رشت برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری 22 لغایت 29 مردادماه تحت عنوان هفته تشکل ها و مشارکت اجتماعی ، اظهار کرد: این هفته فرصتی برای معرفی تشکل ها به عموم مردم و ارائه برنامه ها و دستاوردهای آنهاست.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت تشکل های مردمی در دستگاه ها، افزود: تشکل های مردمی ظرفیت های خوبی برای ایجاد و ارتقای مشارکت اجتماعی هستند و دستگاه های دولتی می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با بیان اینکه دستگاه های دولتی بخش عمده کارها و ماموریت های خودشان را با محوریت خدمت رسانی به مردم از طریق تشکل ها پیش می برند، اضافه کرد: نزدیک به 450 تشکل دارای مجوز رسمی از مجموعه های چهارگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تشکل ها در نقشه مهندسی فرهنگی گیلان دیده شود

نقش تشکل ها در نقشه مهندسی فرهنگی گیلان دیده شود